ما را دنبال کنید:

نظام راهبردی شرکت

خانه نظام راهبردی شرکت
نظام راهبردی شرکت
نظام راهبردی شرکت
  1. چشم انداز فعالیت در برنامه میان مدت اول

ارتقاء سطح کیفی و کمی و تبدیل شدن به شرکت های برتر در زمینه پیمانکاری و مشاوره

2.ماموریت در برنامه میان مدت اول

ورود به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از فن آوری های روز و افزایش سطح رقابت پذیری

3.اهداف اصلی در برنامه میان مدت اول

3-1) سود آوری

3-2) ارتقاء جایگاه رقابتی

3-3) افزایش بهره وری

3-4) افزایش رضایتمندی ذینفعان

4. استراتژی تعاونی انرژی گستر توزیع برق در برنامه میان مدت اول

4-1) نفوذ در بازار

4-2) ارتقاء کیفیت در اجرا و کسب رضایت ذینفعان

چشم انداز


تبدیل شدن به یكی از معتبرترین پیمانكاران عمومی در اجرای پروژه های كلان و مهم زیربنایی توضیع برق كشور و منطقه بر پایه كسب موقعیت رهبری در پروژه های كلیدی در دست انجام است.

مآموریت

انرژی گستر توضیع برق ماموریت دارد تا با استفاده از دانش ، تجربه ارزشمند و سوابق درخشان خود در حوزه عملیات احداث سازه های عظیم و تاسیسات زیربنایی مربوطه و با اتكاء بر نیروی انسانی مجرب، توانمند و متخصص ضمن حفظ زمان بندی پروژه نسبت به اجرای با كیفیت استاندارد و هزینه مناسب در راستای تامین رضایت ذینفعان گام برداشته و تلاش و همت خود را بر آن گذاشته تا در راستای چشم انداز تعیین شده به یك پیمانكار عمومی معتبر در سطح ملی و منطقه ای تبدیل شود.

 

رسالت اجتماعی سابیر
  رسالت اجتماعی سابیر
 

در حال حاضر پیمانکاران قدرتمند در عرصه عمرانی کشور بسیار کم است و شاید بتوان گفت بیش از 5 پیمانکار قوی در حوزه اجرایی و پیمانکاری عمرانی کشور وجود ندارد. با توجه به وضعیت حال و آینده پیش روی صنعت عمرانی کشور و نیاز برای به بوجود آمدن شرکتهای بزرگ با توان اجرای پروژهها به صورت EPCF به عنوان مجریان اصلی در آینده صنعت عمرانی کشور و نیز کمبود دانش و امکانات ایجاد و مدیریت شرکت هایGC در کشور به طورعام شركت سابیر تحقق یك پیمانكار عمومی معتبر برای اجرای طرحهای زیربنایی مورد نیاز در رشد و ارتقاء شركا و پیمانكاران همكار با خود را در راستای افزایش كیفیت و عملكرد اقتصادی در صرف منابع كشور در انجام پروژهها را رسالت اجتماعی خود میداند.

ارزش ها و باورها

شرکت سابیر برای نیل به اهداف سازمانی خود و در راستای چشم انداز تدوین شده،ارزش ها و باورهای زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار میدهد.

  • – وظیفه گرایی
  • – پاسخگویی
  • – تغییر نگرش های سنتی
  • – احترام متقابل
  • – یکپارچگی و همدلی
  • – ایجاد انگیزه
  • – وفاداری
کلیات برنامه هاي آینده شرکت :

 

 

استراتژی اهداف راهبردی و برنامه عملیاتی
افزایش سرمایه افزایش سرمایه از محل آورده نقدی اعضاء
جذب سهامدار جدید با توجه به سیاست های تعاونی
افزایش سرمایه از محل سود سهام
توسعه منابع انسانی طراحی مدل شایستگی های مدیران و کارشناسان
برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی
ایجاد فرصت های یادگیری خاص
بازنگری و بروزرسانی نظام پرداخت حقوق و مزایا
توسعه مدیریتی و بازاریابی توسعه فعالیت های تعاونی در زمینه تامین نیرو کارهای خدماتی
توسعه و فعالیت های تعاونی در زمینه انرژی خورشیدی
توسعه نظام تضمین کیفیت و گارانتی برای عملیات انجام شده
توسعه و گسترش فعالیتهای پیمانکاری و خدمات مهندسی