

نظام راهبردی شرکت
- چشم انداز فعالیت در برنامه میان مدت اول
ارتقاء سطح کیفی و کمی و تبدیل شدن به شرکت های برتر در زمینه پیمانکاری و مشاوره
2.ماموریت در برنامه میان مدت اول
ورود به بازارهای داخلی و خارجی با استفاده از فن آوری های روز و افزایش سطح رقابت پذیری
3.اهداف اصلی در برنامه میان مدت اول
3-1) سود آوری
3-2) ارتقاء جایگاه رقابتی
3-3) افزایش بهره وری
3-4) افزایش رضایتمندی ذینفعان
4. استراتژی تعاونی انرژی گستر توزیع برق در برنامه میان مدت اول
4-1) نفوذ در بازار
4-2) ارتقاء کیفیت در اجرا و کسب رضایت ذینفعان


چشم انداز
تبدیل شدن به یكی از معتبرترین پیمانكاران عمومی در اجرای پروژه های كلان و مهم زیربنایی توضیع برق كشور و منطقه بر پایه كسب موقعیت رهبری در پروژه های كلیدی در دست انجام است.


مآموریت
انرژی گستر توضیع برق ماموریت دارد تا با استفاده از دانش ، تجربه ارزشمند و سوابق درخشان خود در حوزه عملیات احداث سازه های عظیم و تاسیسات زیربنایی مربوطه و با اتكاء بر نیروی انسانی مجرب، توانمند و متخصص ضمن حفظ زمان بندی پروژه نسبت به اجرای با كیفیت استاندارد و هزینه مناسب در راستای تامین رضایت ذینفعان گام برداشته و تلاش و همت خود را بر آن گذاشته تا در راستای چشم انداز تعیین شده به یك پیمانكار عمومی معتبر در سطح ملی و منطقه ای تبدیل شود.


رسالت اجتماعی سابیر
در حال حاضر پیمانکاران قدرتمند در عرصه عمرانی کشور بسیار کم است و شاید بتوان گفت بیش از 5 پیمانکار قوی در حوزه اجرایی و پیمانکاری عمرانی کشور وجود ندارد. با توجه به وضعیت حال و آینده پیش روی صنعت عمرانی کشور و نیاز برای به بوجود آمدن شرکتهای بزرگ با توان اجرای پروژهها به صورت EPCF به عنوان مجریان اصلی در آینده صنعت عمرانی کشور و نیز کمبود دانش و امکانات ایجاد و مدیریت شرکت هایGC در کشور به طورعام شركت سابیر تحقق یك پیمانكار عمومی معتبر برای اجرای طرحهای زیربنایی مورد نیاز در رشد و ارتقاء شركا و پیمانكاران همكار با خود را در راستای افزایش كیفیت و عملكرد اقتصادی در صرف منابع كشور در انجام پروژهها را رسالت اجتماعی خود میداند.


ارزش ها و باورها
شرکت سابیر برای نیل به اهداف سازمانی خود و در راستای چشم انداز تدوین شده،ارزش ها و باورهای زیر را سرلوحه فعالیت های خود قرار میدهد.
- – وظیفه گرایی
- – پاسخگویی
- – تغییر نگرش های سنتی
- – احترام متقابل
- – یکپارچگی و همدلی
- – ایجاد انگیزه
- – وفاداری
کلیات برنامه هاي آینده شرکت :
استراتژی | اهداف راهبردی و برنامه عملیاتی |
افزایش سرمایه | افزایش سرمایه از محل آورده نقدی اعضاء |
جذب سهامدار جدید با توجه به سیاست های تعاونی | |
افزایش سرمایه از محل سود سهام | |
توسعه منابع انسانی | طراحی مدل شایستگی های مدیران و کارشناسان |
برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی | |
ایجاد فرصت های یادگیری خاص | |
بازنگری و بروزرسانی نظام پرداخت حقوق و مزایا | |
توسعه مدیریتی و بازاریابی | توسعه فعالیت های تعاونی در زمینه تامین نیرو کارهای خدماتی |
توسعه و فعالیت های تعاونی در زمینه انرژی خورشیدی | |
توسعه نظام تضمین کیفیت و گارانتی برای عملیات انجام شده | |
توسعه و گسترش فعالیتهای پیمانکاری و خدمات مهندسی |